Ja, ik ben bij het koopkracht symposium op zaterdag 3 september in Amsterdam!

Kom naar het koopkracht symposium

Koopkracht Symposium

Steeds meer mensen hebben moeite om rond te komen. De rekeningen voor basisvoorzieningen zoals energie, boodschappen, brandstof, zorg en huur stijgen enorm. Maar tegelijkertijd gaat het goed met de economie. Grote bedrijven boeken recordwinsten. En het aantal miljonairs in Nederland stijgt jaar na jaar. Lonen en uitkeringen blijven achter. Waarom is dit zo? En wat zijn de oorzaken van en oplossingen voor de hoge inflatie?

Op het Koopkracht Symposium praten we over de oorzaken en oplossingen met verschillende experts, zoals Arjan Vliegenthart (directeur van het Nibud), Rodrigo Fernandez (onderzoeker bij SOMO), Sander Heijne (onderzoeksjournalist en auteur Fantoomgroei), Mirjam de Rijk (journalist bij onder meer de Groene Amsterdammer) en Lilian Marijnissen (fractievoorzitter SP). Het symposium vindt plaats op een bijzondere locatie: in het prachtige vakbondsmuseum de Burcht in Amsterdam. Toegang is gratis, maar het aantal plekken is beperkt. Meld je daarom snel aan.

Ik meld me aan

• Wanneer: zaterdag 3 september, start 14.00 uur (inloop 13.30 uur), einde 16.00 uur
  • Waar: De Burcht, Henri Polaklaan 9, Amsterdam